De loterij SupportActie

De loterij

Als stichting, (sport)vereniging, goed doel of instelling werft u vrienden, kennissen, buren, familieleden en anderen die uw organisatie een warm hart toedragen: de Supporters.
Deze Supporters machtigen de SupportActie om een bedrag van € 5,50 per lot, per trekking af te schrijven van hun bankrekening.
Er zijn vier trekkingen per jaar. Deze vinden plaats binnen 10 werkdagen na afloop van ieder kwartaal. Alle Supporters van alle deelnemende organisaties spelen mee in deze trekkingen.

De Supporter ziet het lotnummer waarmee hij meespeelt en de organisatie die hij hiermee steunt op zijn of haar bankafschrift staan. Hiermee maakt hij kans op zowel geldprijzen als andere prachtige prijzen. De geldprijzen worden automatisch door de SupportActie overgemaakt naar de winnaars. De winnaars van de overige prijzen worden door de SupportActie geïnformeerd over de wijze waarop deze prijzen worden uitgereikt.

Wilt u ook deelnemen aan de SupportActie en zo extra inkomsten werven voor Stichting Matthias?
Word Supporter. Download de folder hier.

Bijgewerkt op: 19 juli 2016