Registratie email

Dank voor je interesse in Stichting Matthias.

Door het invullen van je voornaam, achternaam en e-mailadres geeft je Stichting Matthias hiermee toestemming om je e-mailadres te gebruiken voor het op de hoogte te stellen van haar actie door middel van haar Nieuwsbrief. klik daarbij nieuwsbrief aan. Adresgegevens hoef je hier niet op te geven. (wordt niet geregistreerd.)

Jouw voornaam, achternaam en e-mailadres zal alleen door Stichting Matthias gebruikt worden voor boven staand doel. Wij zullen jouw voornaam, achternaam en e-mailadres  niet verkopen/geven aan derde.

Email registratie voor de Grote Clubactie wordt meer gevraagd (adresgegevens) Klik daarvoor Grote Clubactie aan. Alle gevraagde gegevens moeten hierbij ingevuld worden.

Jouw voornaam, achternaam en e-mailadres zal alleen door Stichting Matthias gebruikt worden voor mailing betreffende de Grote Clubactie. Dit geld ook op je adresgegevens. Niets zullen wij verkopen/geven aan derde.

Het bestuur Stichting Matthias

Bijgewerkt;16 mei 2018