Gratis pen of led-zaklantaarnsleutelhanger!!

De locatie Obsidiaan van Stichting Matthias bestaat dit jaar alweer 13 jaar.Onze apparaten zijn door de jaren aan het slijten.  Wij denken dan vooral aan de inductie kookplaten, afzuigkappen en koelkasten. Een eerste inductiekookplaat is stuk en inmiddels vevangen. Wanneer de volgende komen is afwachten.

Voor vernieuwingen hebben we kapitaal nodig en daar door zijn wij opzoek naar inkomsten. Daarvoor hebben we onder ander de webwinkel, vriendenloterij, Grote Clubactie, SupportActie en donateurs mogelijkheden voor.

Op onze website webwinkel-matthias.eu staan mooie ansichtkaarten te koop. Bij aankoop van een setje (6 stuks) ansichtkaarten met één van de motief Bloemen of rozen of bossen of abstract krijg je gratis een Stichting Matthias balpen.

Bij aankoop van een Haas pop of een kabouter pop, geven we ook een balpen cadeau.

Bij het aangaan van één of meerdere loten bij de vriendenloterij met Stichting Matthias als benefit (6052), sturen we je een led-zaklantaarnsleutelhanger gratis toe. Wel eerst een bewijs van de aankoop lot(en) met de stichting als benefit ons per mail toesturen.

Bij een donatie rechtstreeks of via onze donatiemodule op de website (minimaal €5,00) sturen we je ook de led-zaklantaarnsleutelhanger gratis toe.