Obsidiaan

De Obsidiaan

Waarom is de locatie Obsidiaan vernoemd naar half-edelsteen?
Het toenmalige bestuur had deze naam gekozen wegen de betekenis en de krachtige werking die toegekend is aan deze steen.

Obsidiaan is een sterk inzicht gevende en reinigende steen en stimuleert persoonlijke ontwikkeling en het opruimen van bagage uit het verleden. Het brengt de waarheid, de kern of oorzaak van dingen en verdrongen en weggestopte ervaringen en emoties naar boven. De steen kan als een spiegel werken en helpt ontdekken wie men werkelijk is maar kan ook de minder leuke kanten van de persoonlijkheid aan het licht brengen. De steen vermindert angst, blokkades en beperkende gedrags- en denkpatronen. De steen kan zeer krachtig werken en door de heftige emoties die naar boven kunnen komen en het feit dat sommige (zelf)inzichten ook erg confronterend kunnen zijn, kunnen gevoelige mensen deze steen beter onder begeleiding van een therapeut gebruiken of voor een andere steen kiezen (of voor een zachter werkende variant zoals apachetranen of sneeuwvlok obsidiaan). De steen bevordert helderheid van geest en verscherpt de zintuigen.

foto_obsidiaan

Het bestuur heeft besloten dat de Obsidiaan website per begin augustus 2016 is opgezegd. Dit houd tevens in dat de e-mailadressen van obsidiaan-matthias.nl ook zijn afgesloten. Wij zijn alleen nog bereikbaar via de mailadressen van stichting-matthias.nl

Alle gegevens van de Obsidiaan zullen onder deze knop (Obsidiaan) worden vermeld.

Het bestuur Stichting Matthias.

Bijgewerkt op: 9 juli 2016