Steun ons

Het realiseren van nieuwe locatie(s) en het onderhouden van de bestaande locatie kost veel geld. De stichting heeft daarvoor al een positieve financiële basis voor nodig. De stichting wordt niet financieel gesteund door de overheid via subsidies. De stichting is geheel aangewezen op donateurs en sponsoren. De stichting zoekt daarom donateurs die het mede mogelijk willen maken om haar doelgroep een toekomst te bieden. Zonder deze financiële hulp kan Stichting Matthias dit niet realiseren. Door donateur te worden met een minimaal bedrag van € 5,00 per maand draagt u al bij om haar doel te kunnen realiseren.

Van bedrijven/instanties vragen wij om een donatie te doen van minimaal €350 per jaar. Er is dan ook een mogelijkheid om een factuur of een donatiecertificaat te ontvangen van de stichting.

Het sponsoren van de stichting stellen wij zeer op prijs. De stichting kan en mag geen “tegenprestatie”  leveren. Sponsoren zullen wij wel vermelden op deze website met logo en link naar hun site. Wij zullen ook, indien gewenst, een factuur kunnen leveren voor de boekhouding en de belasting verantwoording. De stichting is aangemerkt als een Algemeen Nut Beoogde Instelling (ANBI). Donateurs van een ANBI mogen hun giften aftrekken van de inkomsten- of vennootschapsbelasting.

Direct doneren met de onderstaand donatiemodule is natuurlijk ook een mogelijkheid.