Particulieren

Start een inzamelactie
Stel, je loopt de Nijmeegse vierdaagse of je doet mee aan de Dam tot Dam loop of je organiseert een groot feest of evenement, waar je geen cadeau vraagt maar een donatie. Via geef.nl laat je jouw activiteit of evenement eenvoudig sponsoren. En laat dan via Facebook, Twitter, Hyves, LinkedIn en e-mail iedereen weten dat je actie voert! Zo neem je zelf het initiatief om geld op te halen voor Stichting Matthias!

Hoe werkt het?
Met geef.nl maak je heel makkelijk een actiepagina aan om jouw activiteit of evenement te promoten én om geld in te zamelen. Op jouw online actiepagina vertel je waarom je een actie organiseert, hoe je dat gaat doen en roep je mensen op om je te steunen. Een uitgebreide handleiding staat op geef.nl

Kom in beweging!
Dus kom in actie! Loop die marathon! Vier dat feest! En geniet ervan dat door jouw inspanning Stichting Matthias nog meer kan doen voor zelfstandig begeleid wonen van jongvolwassenen met een Autistisch Spectrum Stoornis.