Vriendenloterij

Speel mee met de VriendenLoterij en steun Stichting Matthias.

De VriendenLoterij steunt vele diverse organisaties op het gebied van gezondheid en welzijn in Nederland. Door deelname aan de Vriendenloterij kunt je Stichting Matthias ondersteunen, terwijl jezelf iedere maand kans maakt op prijzen, oplopend tot 1 miljoen euro. Naast de hoofdprijs maak je kans op ‘kleinere’ geldbedragen van 100.000, 50.000 en 25.000 euro of prijzen zoals een auto, tv’s, vakanties en scooters.

Het leuke is dat jouw eigen vrienden – die jezelf aanwijst – ook winnen zodra je iets wint. Ook kan je als speler zelf bepalen voor welk doel je speelt. Wij hopen natuurlijk dat je gaat spelen voor de Stichting Matthias! Zo worden wij vanzelf ook vrienden van elkaar en steun je Stichting Matthias: de helft van jouw inleg komt direct ten goede aan de doelstelling van Stichting Matthias.

Telefoonnummer is lotnummer
Deelnemers kunnen meespelen met hun mobiele telefoonnummer. Je kent daarmee het lotnummer uit je hoofd en bij het winnen van een prijs kan de Vriendenloterij je dit via een gratis sms laten weten. Als je met een ander nummer willen meespelen dan je mobiele nummer, dan kan dat natuurlijk ook.

Speelt je reeds mee in de Vriendenloterij? Dan kunt je snel en eenvoudig aangeven dat je voor Stichting Matthias wilt spelen, zodat de helft van je inleg aan Stichting Matthias ten goede komt. Bel de klantenservice (0900-3001400) en meldt dat je voor de Stichting Matthias wilt spelen ( benefit 6052). Een kleine moeite, die Stichting Matthias veel op kan leveren: De helft van je inleg komt dan ten goede aan de doelstelling van Stichting Matthias.
Je speelt mee voor € 13,25 per lot per trekking (14 per jaar). Deelname is vanaf 18 jaar.

Alvast bedankt voor je steun aan Stichting Matthias

Het bestuur.

Je kunt het inschrijfformulier hier ook downloaden

Bijgewerkt op: 8 juli 2016