Word collectant

Collectanten
Met slechts een paar uur per jaar investeer je in het begeleid zelfstandig wonen en help je Stichting Matthias om dat te kunnen blijven doen. Word collectant.

Als collectant kun je zelf bepalen hoeveel tijd je wilt investeren. De meeste collectanten lopen in hun eigen straat of buurt. Het kost je zo’n 1,5 tot 2 uur van je tijd. We hebben je hulp hard nodig. Help je mee als collectevrijwilliger?

De collecteweken van Stichting Matthias in 2016 zijn:
27 maart t/m 2 april in de gemeente Velsen. (2 april World Autism Awareness Day)
4 t/m 9 juli in de gemeente Heemskerk.

Waarom Collecteren
Het is misschien niet zoveel geld als wat vaste donateurs binnen kunnen brengen bij een goed doel, maar toch brengt collecteren redelijk wat geld in het laatje. Dit komt vooral doordat je tegelijk met andere collectant in je woonplaats collecteert. Zo ben je als collectant een onmisbare schakel in het proces. Stichting Matthias kan met dit geld beter haar doelstelling verwezenlijken. Tevens zorg je er als collectant voor dat mensen positief kijken naar de stichting en laat je zien dat er ook mensen zijn die vrijwillig iets willen bijdragen aan de samenleving. Je zal er ook een hoop erkenning door krijgen.

Als je Stichting Matthias als collectant wil helpen, stuur dan een mail naar fondswerver@stichting-matthias.nl met je naam, adres, geboorte datum en welke straten/buurt je wil lopen. Daarbij ook welke dag in de gemeente Velsen of Heemskerk. Voorafgaand vindt er een kennismaking plaats.