SupportActie

Naamloos-2
De SupportActie is een nationale loterij waarmee Nederlandse verenigingen, organisaties, goede doelen, stichtingen en instellingen fondsen kunnen werven. Door de verkoop van loten aan Supporters, genereren de deelnemende organisaties extra structurele inkomsten, waarmee zij hun doelstellingen kunnen behalen!

Van de opbrengst van de lotenverkoop gaat 80% rechtstreeks naar de organisatie die door de Supporter gesteund wordt. Elk kwartaal vindt er een trekking van de loterij plaats. Supporters maken daarbij kans op mooie prijzen, zoals een auto. Dat betekent dus sámen winnen!

wilt u als Supporter Stichting Matthias steunen, dan is de SupportActie er VOOR U!

Stichting Matthias heeft een constante behoefte aan extra financiële middelen om haar maatschappelijke doelstellingen op het gebied van Welzijn te kunnen realiseren. Denk bijvoorbeeld aan:

• Het op orde houden van de faciliteiten zoals gemeenschappelijke ruimte en het onderhoud intranet, alarminstallatie en de inductiekookplaten.
  • Het organiseren van speciale activiteiten, zoals een dagje uit met de bewoners.

De activiteiten moeten helaas door gebrek aan middelen op de lange baan worden geschoven. Natuurlijk kunnen er middelen gerealiseerd worden door collectes, donateurs, sponsoring en incidentele activiteiten, maar deze geldstroom wordt erg beïnvloed door de economische situatie. Daardoor is Stichting Matthias vaak afhankelijk van de bereidwilligheid en mogelijkheden van bedrijven en overheden.

De SupportActie geeft Stichting Matthias de volledige regie over onze actie in handen en maakt een interactieve relatie met onze donateurs mogelijk.

Wilt u ook deelnemen aan de SupportActie en zo extra inkomsten werven voor Stichting Matthias?
Word Supporter. Download de folder hier.

Bijgewerkt op: 19 juli 2016